خرید شما از فروشگاه اینترنتی پسته مکاف مطابق با رویه های زیر مشمول عودت کالا ، تعویض و برگشت وجه می باشد .

کلیات

کالای دریافتی توسط شما از تاریخ فاکتور به مدت ۷ روز مشمول برگشت کالا و عودت وجه بابت خرید می باشد.

برای مرجوعی بی قید و شرط کالا با علت انصراف از خرید لازم است کالا بصورت آکبند و در وضعیت اولیه خریداری شده باشد . در صورت باز شدن کالا و استفاده از آن دیگر محصول خریداری شده آکبند نبوده و مشمول این قانون نمی باشد .

کالای خریداری شده از سایت پسته مکاف دارای گارانتی و ضمانت اصالت کالا می باشد . کالای خریداری شده مشمول سلامتی کامل در زمان دریافت می باشد. لازم است کالای دریافتی را پس از تحویل در اولین فرصت ممکن بررسی و نسبت به سلامتی فیزیکی کالا اطمینان حاصل نمایید .

کلای معیوب مشمول حالات زیر می باشد .

  • کالای معیوب دارای کرم خوردگی محصول 
  • کالای معیوب با طعم ومزه خراب
  • کالای ارسالی بعد از تاریخ انقضاء مصرف
  • برای استفاده از خدمات کالای مرجوعی توجه به نکات زیر الزامی می باشد .
  • محصولات دارای ایراد ظاهری مشمول تعویض کالا می باشد و از زمان دریافت کالا ۲۴ ساعت فرصت برای بررسی و اطلاع آن از طریق تلگرام پسته مکاف وجود دارد . بعد از آن هماهنگی مرجوعی کالا صورت میگیرد .
  • مرجوعی کالا با علت وجود آفت و کرم در محصولات پسته ومغز پسته انجام می شود . هزینه ارسال کالا به آدرس شرکت پسته مکاف (کرمان ) بر عهده خریدار می باشد . ارسال مجدد کالای گارانتی شده و یا جایگزین آن مطابق با سیاست های شرکت پسته مکاف می باشد .
  • هزینه ارسال محصول جایگزین با علت خرابی محصول ، برعهده فروشگاه می باشد . اگر در صورت مرجوعی کالا با علت انصراف از خرید ، فقط هزینه خرید کالا پس از کسرتخفیفات مربوطه بدون هزینه های پرداختی بابت هزنیه ارسال کالای قبلی صورت می گیرد .

تعویض کالا

ممکن است به هر علتی بعد از دریافت کالای خریداری شده از سایت فروشگاه پسته مکاف متوجه شوید که کالای خریداری شده اشتباه می باشد و مناسب شما نیست . در این شرایط دو موضوع قابل بررسی می باشد .

اگر کالای ارسال شده با فاکتور همراه آن یا فاکتور موجود در پنل کاربری شما در سایت پسته مکاف مطابقت ندارد می توانید، با هماهنگی کارشناسان پشتیبانی نسبت به عودت کالا و جایگزینی آن با کالای صحیح اقدام نمایید . در این حالت هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا برعهده شرکت می باشد که برای کرمان از طریق پیک و شهرستان ها از طریق پست انجام می گردد . هزینه هرگونه شرایط دیگری برای جابجایی سریعتر بر عهده خریدار می باشد .

اگر کالای ارسال شده با فاکتور ارسالی مطابقت دارد ، اما علت اشتباه خریدار در زمان ثبت سفارش می باشد . ( مثلا بجای پسته اکبری ، پسته احمدآقایی خریداری شده است . )در این حالت لازم است ضمن هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی نسبت به عودت کالای خریداری شده به شرکت اقدام نمایید . پس از بررسی کالای ارسال شده توسط کارشناسان و اطمینان از سلامتی کامل کالا ، مبلغ پرداختی شما بابت خرید کالا به حساب کیف پول در سایت عودت می شود . شما با این مبلغ می توانید نسبت به سفارش گذاری مجدد هر کالایی در سایت اقدام نمایید و مابه التفاوت آن را از طریق اتصال به درگاه بانکی پرداخت و یا اضافه آن را برای خرید های بعدی نگهدارید .

در این حالت هزینه عودت کالا به عهده خریدار و هزینه ارسال مجدد کالای بعدی مطابق با شرایط درج شده در فاکتور جدید خواهد بود

گارانتی

 پسته مکاف برای فروشندگان آجیل وخشکبار که محصولات پسته بسته بندی شده برای فروش میخرند تا ده روز مانده به تاریخ انقضای درج شده در محصول ، با همان قیمت که بر روی فاکتور خرید شما می باشد مرجوع می نماید . در صورت مفقود فاکتور خرید و یا عدم دریافت فاکتور کاغذی همراه با کالای خریداری شده ، شما در هر زمانی می توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت نسبت به پرینت مجدد فاکتور های خرید قبلی اقدام نمایید

هدایا

ممکن است هدایای دریافتی از طرف فروشگاه پسته مکاف همراه با خرید های انجام شده . ماننده جشنواره خرید ۲ کالا و یک هدیه و یا اشانتیون همراه با یک سبد خرید به هر علتی معیوب و غیر قابل استفاده باشد .

هدایا مشمول تعویض با کالای سالم می باشد . در این حالت بعد از دریافت کالای معیوب ، کالای سالم جایگزین برای شما ارسال می گردد . اما هدایا به هیچ عنوان قابلیت مرجوعی و عودت وجه را ندارد .

 

هزینه های ارسال

دقت فرمایید که هزینه موردتایید برای جابجایی کالا به شهرستان ها پست ، و برای کرمان از طریق پیک می باشد . در صورت استفاده از هر روش دیگری برای جابجایی کالا هزینه آن بر عهده خریدار خواهد بود . هزینه های مربوط به عودت کالا برای گارانتی ، و عودت کالا بعلت انصراف از خرید بر عهده خریدار می باشد .

خریداران محترم کرمانی می توانند با هماهنگی قبلی برای عودت کالا و یا دریافت کالا به درب شرکت پسته مکاف مراجعه نمایند . در این حالت هزینه حمل و نقلی وجود نخواهد داشت .

راهنمایی بیشتر

ممکن است در شرایط خاصی مواردی اتفاق بی افتد که در توضیحات و رویه های مرجوعی و برگشت کالا که در بالا به آن پرداختیم ، اشاره نشده باشد . در این موارد می توانید با  ما تماس گرفته و از راهنمایی ما استفاده نمایید .

توجه : سیاست مرجوعی و عودت کالا در فروشگاه اینترنتی پسته مکاف یک رویه پویا و در حال بروز رسانی می باشد . ما همواره در تلاش هستیم نسبت به بروز رسانی و اصلاح رویه ها جهت ایجاد یک تجربه کاربری بهتر برای خریداران اقدامات لازم را انجام دهیم . بر همین اساس ممکن است این رویه ها در زمان های مختلف با تغییراتی همراه گردد . این تغییرات همواره در این صفحه بروز رسانی شده و در دسترس شما می باشد . و آخرین وضعیت بروز رسانی شده آن در سایت قابل اجرا و استناد می باشد .