آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های پسته مکاف بوده است و پسته مکاف در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

با توجه به نوع محصول پسته ومغز پسته از نظر امسالی بودن یا پارسالی بودن وشرایط نگهداری پسته مکاف سعی دارد که همه محصولات سالم به دست مصرف‌کننده برسند تا هفت روز امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد. اما اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف پسته مکاف همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول ۷ روز ضمانت تعویض نیستند.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

باز پرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، پیام یا ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، برای بازپرداخت ؛ با شما هماهنگ می‌ کنیم

ارسال و بازگردانی

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

پسته مکاف
انتهای بلوار جهاد – نبش کوچه 98
کد پستی 7619795715
کرمان

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

کمک خواستن ؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگشت با ما از طریق {info@mkaf.ir} تماس بگیرید